• Wpisów: 52
  • Średnio co: 22 dni
  • Ostatni wpis: 144 dni temu, 12:24
  • Licznik odwiedzin: 7 707 / 1189 dni
 
agnessia
 
Myślałam, że na początku będzie mi ciężko ćwiczyć na siłowni i po prostu mi się nie będzie chciało, a tu taka miła niespodzianka!
Lubię siłownię, lubię się zmęczyć, lubię patrzeć ile kalorii już spaliłam. Motywuje mnie to, że zwiększyłam sobie ciężar o głupie 0.5 kilo.
Nie wiem tylko co ja mam jeść ;x Jasne, że ograniczam, ale to chyba nie wystarcza.
No pewnie, że mogę sobie wyszukać w internecie jakieś "fit potrawy", ale bardziej interesują mnie sprawdzone przepisy.
Macie jakieś swoje ulubione przepisy na posiłki, które nie tylko będą pasować dla osób starających się być FIT, ale także będą pyyyszneee? :D
Jestem mięsną dziewczyną, więc cały tydzień na kaszach i warzywkach nie dla mnie :D


b4.pinger.pl/(…)clothes-fashion-fit-body-girl-Fav.j…

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego
  • awatar
     
     
    gość
    wpływa pozytywnie na zdrowie. Jak wiadomo energii dla każdej żywej istoty oddychającej tlenowo jest fosforylacja oksydacyjna (wytwornica energii w organizmie, w skrócie-  proces syntezy ATP - jedynego liczącego się źródła energii umożliwiającego pracę serca, mózgu i innych ważnych narządów czy wysiłek fizyczny. To spalanie tłuszczu pokarmowego czyli beta-oksydacja jest głównym substratem energetycznym dla organizmu. 90% energii organizm uzyskuje z utlenienia jednostki acetylowej - CH3CO (a głównie z CH3), która to jednostka acetylowa w spoczynku i umiarkowanym ruchu uzyskiwana jest z beta-oksydacji, czyli spalania TŁUSZCZU! Ale nie z pirogronianu, czyli cukru! Co więc jeść? Jajka, podroby, sery, i najzdrowsze masło i śmietana.
     
  • awatar
     
     
    gość
    Mięsna dziewczyna? O niebiosa nareszcie jedna normalna pośród tu tych wszystkich zagubionych XD Co jeść pytasz? A jaką masz budowę ciała? Endomorfik, ektomorfik? Chcesz zbudować masę mięśniową? Lepiej czujesz się w wytrzymałościowych czy siłowych? Od tego zależy co powinnaś jeść. Ogólnie nie polecam białka, nawet do budowy masy. Dlaczego? Ponieważ obniża testosteron i podnosi kortyzol. Nadmiar białka aż w 45-58% białka może zostać zamienione na glukozę, zazwyczaj ok. 46% spożytego białka może być zamienione na kwasy tłuszczowe. Do tego z białka dochodzą produkty przemiany materii (szkodliwe)CO2, amoniak. Organizm musi też wydalać azot w postaci mocznika co angażuje dużo energii (życiowej) oraz syntezy białka ustrojowego. A usuwając nadmiar azotu w moczniku potrzeba aż 3 cząstki ATP. Nie wspominając, że nadmiar białka wpływa na utratę wit. B6 i enzymów. I tu bardzo dobrze, że jesteś mięsna :) ponieważ z białko tego pochodzenia poziom azotu polipeptydowego jest możliwie najniższy i wpływ
     
  •  
     
    Zazdroszczę chęci,nie umiem się zmobilizować do regularnych ćwiczeń :( Moze to kwestia braku czasu i zmęczenia heh